Hoe pas ik mijn adresgegevens aan?
Mobiel
Log in op
'Mijn Oot'.
In je account selecteer je het tabje 'Mijn bezorgschema' en dan 'Adressen'.
Hier kun je je adres aanpassen.
Let hier wel op dat je zowel je verzendadres als je factuuradres aanpast!
Desktop
Log in op
'Mijn Oot'.
In je account selecteer je aan de linkerkant het tabje 'Adressen'.
Hier kun je je adres aanpassen.
Let hier wel op dat je zowel je verzendadres als je factuuradres aanpast!
Hoe pas ik mijn e-mailadres aan?
Mobiel
Log in op
'Mijn Oot'.
In je account selecteer je het tabje 'Mijn bezorgschema' en dan 'Accountgegevens'.
Hier kun je je e-mailadres en andere gegevens aanpassen.
Desktop
Log in op
'Mijn Oot'.
In je account selecteer je aan de linkerkant het tabje 'Accountgegevens'.
Hier kun je je e-mailadres en andere gegevens aanpassen.
Hoe kan ik mijn wachtwoord wijzigen?
Mobiel
Log in op
'Mijn Oot'.
In je account selecteer je het tabje 'Mijn bezorgschema' en dan 'Accountgegevens'.
Hier kun je de gegevens van je account aanpassen, waaronder je wachtwoord.
Desktop
Log in op
'Mijn Oot'.
In je account selecteer je aan de linkerkant het tabje 'Accountgegevens'.
Hier kun je de gegevens van je account aanpassen, waaronder je wachtwoord.
Ik ben mijn wachtwoord vergeten, wat moet ik nu doen?
Wachtwoord vergeten? Niet getreurd..
Onder de inlogknop staat āwachtwoord vergeten?ā.
Als je daarop klikt kun je je e-mailadres invullen. Er wordt dan een mail naar je toegestuurd om een nieuw wachtwoord in te stellen.