Oot kan gelukkig doorgaan met bakken

Dit zijn onze maatregelen i.v.m. het coronavirus
In deze onzekere tijd moeten we allemaal onze weg vinden. De impact van het Coronavirus is groot, iedereen heeft gemerkt dat er veel is veranderd de afgelopen weken. Daarom willen wij je informeren over de maatregelen die we hebben genomen. Uiteraard staat de gezondheid van onze klanten en onze medewerkers voorop en volgen wij nauw de ontwikkelingen en richtlijnen van de overheid.

In onze bakkerij
Hygiëne is op dit moment extra belangrijk. Onze bakkerij volgt de strenge richtlijnen die normaal van toepassing zijn op voedselproductie. Daarnaast worden ook de richtlijnen van het RIVM gevolgd om ervoor te zorgen dat de werknemers in een veilige omgeving hun werk kunnen doen.

Onze bezorging
Brievenbuspakketjes gaan zoals gewoonlijk door de brievenbus. Alle andere pakketjes bezorgt PostNL nu met afstand. Pakketjes worden nog steeds tot jouw voordeur geleverd. De bezorgers zetten daar je pakketje neer, bellen aan en doen 3 stappen terug. Hierdoor blijft er genoeg ruimte tussen jou en de postbezorger.

Levertijd van de granola
We zien sinds de maatregelen van de overheid dat het aantal online bestellingen, bij Oot maar ook bij andere webwinkels, enorm is toegenomen. Helaas kampt PostNL hierdoor landelijk soms met vertragingen van enkele dagen. Jouw bestelling kan dus iets langer onderweg zijn dan je van ons gewend bent. We begrijpen dat dit vervelend is, maar hopen dat je begrijpt dat we hier op dit moment niets aan kunnen doen.

Medewerkers op kantoor
Veiligheid staat voorop. Daarom is het Oot-kantoor tot nader order gesloten. Onze medewerkers werken op dit moment allemaal vanuit huis en spreken elkaar via online-vergaderingen. Heb je naar aanleiding van dit bericht nog vragen? Neem contact met ons op via [email protected]